header-image

100 dagen SAMR

Hoi!

Het is hard gegaan: 100 dagen SAMR. In april lieten we MarketResponse en SmartAgent achter. Samen toch goed voor 45 jaar ervaring. Ineens was daar SAMR. Voor sommigen was dat even wennen. En eerlijk gezegd vinden we dat maar goed ook. SAMR heeft een missie: de onderzoeksmarkt op z’n kop zetten. Als de buitenwereld – jij – dus niet hoefde te wennen aan onze aanpak, dan zouden we niet geslaagd zijn.

Dit gold niet voor onze eigen mensen. Voor onze medewerkers en directie was het een logische stap. Een volgende fase in de ontwikkeling die in de zomer van 2014 is ingezet. De roep om marktonderzoek anders te doen kwam van buiten. De drive van binnen. Zelden een veranderproces meegemaakt waar iedere medewerker zó naar uitkeek en zich zó voor uitsloofde.

Na 100 dagen vraag je misschien: hoe gaat het nu? Daar kunnen we kort over zijn: prachtig. Ons eerste halfjaarrapport laat mooie resultaten zien. De positieve drive is nog steeds volop aanwezig. De drive om de markt te veranderen. Om onze klanten kansen aan te reiken. En het belangrijkste: die klanten omarmen de SAMR-stijl. We krijgen complimenten over onze huisstijl. Onze blogs en artikelen. We schudden saai en degelijk van ons af. Komen met korte, flitsende oplossingen. Tof dat jullie daarin meegaan!

360SAMR
Aan de grondslag van de SAMR-manier van werken ligt 360SAMR. Een nieuwe manier van werken. Een verfrissende kijk op merk-, organisatie- en productontwikkeling. Met als doel: marktvinden. Mooi is dat onze klanten ons inspireren. Zo doen we nu onderzoeken die we een jaar geleden niet voor mogelijk hielden. Innovatief, anders én met resultaat. Heerlijk om mee te maken.

De volgende 100 dagen
En wie weet wat er allemaal nog in het verschiet ligt? Zo maken we ons op om in september af te reizen naar het ESOMAR congress in Dublin. Met onze do-it-yourself tool SmartAllies onder de arm. Weer een product van jullie wensen.

Daarnaast blijven we natuurlijk ook ‘gewoon’ in Leusden. Klaar om met jou in kansen te denken. Oh ja, we (onder)zoeken nog wel degelijk. Naar goede mensen en naar opdrachtgevers die in kansen willen denken, om ook de komende 100 dagen verfrissende inzichten aan te reiken.

Als trotse directie van het eerste marktvindersbureau van Nederland willen wij je graag meer vertellen over SAMR. Eigenlijk willen al onze collega’s dat. Ben je nieuwsgierig? Bel ons dan eens.

Wij wensen je nog een heerlijke summertime!

Directie SAMR
Willem Brethouwer en Jorgen Botermans

The following two tabs change content below.
Webredactie

Webredactie

Webredactie

Alle berichten van Webredactie