5 jaar top of flop

De lessen van 5 jaar introductie-onderzoek

Dit maakt je product Top of Flop
Door: Shelly van Winden

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Tijdschrift voor Marketing bestaat 50 jaar.

Voor de rubriek Top of Flop, die maandelijks in het magazine verschijnt, hebben wij al heel wat productintroducties getest. Robijn met Zwitsalgeur, de de IKEA fiets, Lays Pops, de pizzaburger, ze kwamen allemaal aan bod. 5 jaar Top of Flop, daar kun je heel wat van leren.

Daarom blikken wij, speciaal voor het jubileumnummer (november 2016) van Tijdschrift voor Marketing, terug op 5  jaar Top of Flop (download het artikel hieronder). 

5 jaar top of flop

Klik op de afbeelding om het artikel te downloaden

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
The following two tabs change content below.
Shelly van Winden

Shelly van Winden

Shelly is consultant bij SAMR en gespecialiseerd in concept testing.
Shelly van Winden

Alle berichten van Shelly van Winden

Meer uit de serie top of flop
<< TERUG

Ook interessant