header-image

SAMR Customer Behaviour




SAMR CUSTOMER BEHAVIOUR

Disruptive innovation is aan de orde van de dag. Morgen is alles al weer anders dan vandaag. Vermogen om te veranderen is dan ook essentieel voor organisaties. Dat vereist een strategische heroriëntatie. Dat vereist continue informatie. De informatie van morgen, want voor je het weet ben je van gisteren.

 

Bekijk hoe we dat doen
Klantgedrag voorspellen

Wij zijn een customer science company. Wij kennen klanten door en door en weten hun gedrag daardoor goed te voorspellen. Zo helpen wij jouw organisatie onderdeel te worden en te blijven van de belevingswereld van je klanten. Dit doen we door factbased inzichten. Inzicht in je klanten, inzicht in medewerkers en inzicht in de wereld om je heen. Alles met maar één doel: jouw kansen duidelijk maken. Vlijmscherp. Jij hoeft ze alleen nog maar te grijpen. En als je dat doet, ben je niet alleen voorbereid op de veranderingen van morgen, maar geef je ze zelf vorm.

Nieuws, blogs en cases



LEES HET HELE ARTIKEL >

moeilijk doen

Een oude fout: moeilijk doen!

Even een nachtje bijboeken bleek voor ons Amerikaanse hotel nogal een opgave. Via booking.com kon het wél snel geregeld worden. Het maakte mij weer eens overduidelijk waarom ‘doe niet moeilijk over formaliteiten’ één van de Gouden Regels voor klantvriendelijkheid is. En dat online spelers dat spel vaak beter beheersen dan traditionele partijen.   Deze zomer […]

Lees volledig artikel

Lees het volledige artikel >>

LEES HET HELE ARTIKEL >

Top of Flop Nokia 3310

Top of Flop: de nieuwe Nokia 3310

De Nokia 3310, wie had ‘m niet? Het mobieltje kwam zeventien jaar geleden op de markt. Een ‘onverwoestbare’ mobiele telefoon, waarmee je kon bellen, sms’en én natuurlijk Snake spelen. Groot nieuws, hij komt terug! Ik ben één van de weinigen uit mijn generatie die geen Nokia 3310 had. Ik moet dus eerlijk bekennen dat ik […]

Lees volledig artikel

Lees het volledige artikel >>

LEES HET HELE ARTIKEL >

Coolblue Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2017

Coolblue Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2017

Utrecht, 20 april 2017 – Coolblue is door de consument uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Vorig jaar wist de webshop voor het eerst de top-10 te bereiken en dit jaar leggen zij beslag op de titel. Daarmee laten ze Greetz (2) en Landal GreenParks (3) achter zich. De winnaar van de publieksprijs van de […]

Lees volledig artikel

Lees het volledige artikel >>

LEES HET HELE ARTIKEL >

Top of Flop Juisir

Top of Flop: Juisir

Gezond eten is nog altijd hot. En dus drinken we graag sapjes. Lekker én gezond. Maar ook een gedoe! Schillen, snijden, persen en dan ook nog dat apparaat schoonmaken. Laat maar zitten. De Juisir biedt binnenkort wellicht uitkomst. Het is een soort sapcentrifuge waarin je het fruit in een oersterk zakje stopt en je dus […]

Lees volledig artikel

Lees het volledige artikel >>

LEES HET HELE ARTIKEL >

logo Shopping Awards

Publieksprijzen Shopping Awards XL

Elf webshops in de prijzen Wijnvoordeel.nl, Greetz en Kleertjes.com zijn samen met nog acht e-commerce spelers als beste beoordeeld door Nederlandse consumenten. Zij ontvingen donderdag 23 maart 2017 tijdens het Shopping Awards Gala in Grand Hotel Huis ter Duin te Noordwijk een Publieksprijs XL in hun categorie. Onafhankelijk onderzoek De Publieksprijzen XL zijn bestemd voor […]

Lees volledig artikel

Lees het volledige artikel >>

LEES HET HELE ARTIKEL >

BSR Quality Planner

Sanoma | SBS en SAMR lanceren BSR Quality Planner

Kwalitatieve mediaplanning met waarden van 150+ merken mogelijk Leusden, 23 maart 2017 – Het crossmediale mediabedrijf Sanoma | SBS en marktonderzoeksbureau SAMR (SmartAgent MarketResponse) lanceren gezamenlijk de BSR Quality Planner. Deze nieuwe kwalitatieve tool voegt een extra dimensie aan mediaplanning toe; naast de gebruikelijke socio-demografische gegevens is er ook de beschikking over psychografische gegevens.   […]

Lees volledig artikel

Lees het volledige artikel >>

Bekijk meer >

Zo doen we dat



BSR

Mensen identificeren zich met merken. Dat biedt kansen. Want jouw ideale klant heeft zich al subtiel, maar duidelijk blootgegeven.
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

Connect & Inspire

Jij weet waar het om draait; de klant. De klant staat centraal. Dat wéten jouw medewerkers ongetwijfeld ook. Maar vóelen ze het?
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

Customer Cube

Echt klantgericht werken, daar heb je al veel voor in huis. Medewerker- en klantonderzoek bijvoorbeeld. Hoe zet je ze in voor concrete verbeterkansen?
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

Customer Journey Mapping

Een klant die aanklopt bij jouw bedrijf. Een buitenkans. Weten hoe jouw klant jouw bedrijf ervaart. Dat opent deuren.
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

Direct Feedback

Is elk klantcontact, hoe klein ook, een kans? Absoluut! Maar dan moet je weten hoe het beter kan. Door continu feedback te vragen én te analyseren. 
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

Een dagje strand

Een dagje naar het strand van Noordwijk, maar dan wel thuiskomen met een basisidee voor een nieuwe propositie.
BEKIJK DEZE PROPOSITIE>>

Medewerkers-
onderzoek

Weet jij hoe betrokken en gemotiveerd jouw medewerkers zijn?
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

SAMR Scope

Je hebt een idee. Jij bent er helemaal van overtuigd. Dit gaat werken. Je collega’s zijn verdeeld. Maar jij wilt weten hoe je klanten erover denken.
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

SmartAllies

Zelf online onderzoek doen. Mogelijk gemaakt door professionele onderzoekers. Dan weet je dat aan alle is gedacht.
BEKIJK DEZE PROPOSITIE >>

 

GEEF DE VERANDERINGEN VAN MORGEN ZELF VORM

Neem contact op met Paulien Schieven

Beslist.nl
Marktlink
Nederlandse Gasunie
Gemeente Almere
Agrifirm
G1000
De Nationale Ombudsman
VODW
VISA
Spoorwegmuseum
DMG
DAS Rechtsbijstand
Landal Greenparks
Trendhopper
Consumentenbond
ZuidOostZorg
Werkspot
Vitens
Staatsbosbeheer
SNS
Emté Supermarkten
Shell
Schuttelaar & Partners
Sanoma
RTL Nederland
Ronald McDonald Kinderfonds
PostNL
Oxxio
Nestlé
Natuurmonumenten
Nationale Nederlanden
Mars
Luzac College
Luxor
Leaseplan
Latei
KNVB
KNLTB
KNHB
Interpolis
Holland Casino
Heinz
Heineken
Heijmans
Greenchoice
FrieslandCampina
Essent
Enexis
Driezorg
Delta Lloyd
De Friesland Zorgverzekeraar
De Bijenkorf
Bruynzeel Keukens
Brunel
Bouwinvest
Blue Sky Group
Beter Bed
BankGiro Loterij
Aviko
Autoriteit Consument & Markt
ASR Nederland
ANWB
Alliander
Ziggo
Ymere
Wehkamp
UPC
Univé
Stoptober
STER
ONVZ
NS
Monuta
Meeùs
KPN
Jumbo Supermarkten
Randstad
HEMA
Dunlop
Douwe Egberts
Bol.com
Achmea
Eneco