Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Hoe zorg jij dat je met 5 sterren beoordeeld wordt?

Reviews om je klantvriendelijkheid te verbeteren
Reviews zijn niet meer weg te denken. Niet zo gek dat de meeste online organisaties klanten stimuleren om een review achter te laten. Maar het succes van reviews heeft ook een keerzijde. Valse reviews, zowel positief als negatief. Amazon.com heeft recent zelfs een rechtszaak aangespannen tegen plaatsers van valse reviews.
 
Duidelijk is dat reviews invloed hebben op het imago van je bedrijf. Maar hoe groot is die invloed? En hoe zet je reviews in om je klantvriendelijkheid te vergroten? Hoe gebruik je de informatie uit reviews om je eigen business te verbeteren? Daarover ging het tijdens de ontbijtsessie ‘reviews’ op 26 november 2015.

 

Lees hier het verslag van CustomerFirst.
En de presentatie kun je hier downloaden


Wij kregen bijna 5 sterren!
Bij een event over reviews horen natuurlijk reviews óver het event. We hebben de bezoekers gevraagd naar hun beoordeling. Ruim 70% beoordeelde het event met 4 sterren en bijna 30% met 5 sterren. Daar zijn we stiekem best een beetje trots op. Zo werd er o.a. gezegd:

Inhoud interessant. Zeer van deze tijd. Leuk om te zien hoe KTO zich ontwikkelt heeft. Case Werkspot goed voorbeeld. Catering weer goed geregeld.
Goed te horen welke ontwikkelingen er waren op gebruik en inzetten van reviews. Gerrit was ene goede en leuke spreker.
Was interessant om te zien hoe het bij andere bedrijven gaat. (Werkspot)
Goede opkomst, veel interessante informatie en feitjes over reviews, interessante gastspreker. Ook het cadeautje was erg leuk gevonden!
Inspirerend vond ik de combinatie tussen onderzoek en praktijk. Het zet aan tot denken en zoeken naar verbinding met eigen toepassingen van mijn werkgever. Leuk om gewezen te worden op andere mogelijkheden om naar je positie te kijken, dor te kijken naar bv reviews van je concurrent, om te zien waar zij kunnen verbeteren en daarvan te leren. We gaan kijken of we dit binnen onze branche kunnen vinden. Leuk idee om af te sluiten met de sterretjes;-)
Het was een persoonlijke bijeenkomst, lekker en bijzonder ontbijt. Mensen stapten op me af om me er bij te betrekken. Dat was prettig Leuke beeldende presentaties, interessant. Lekker vlot en niet te lang.

Om de volgende keer wel vijf sterren te krijgen, zijn dit enkele tips die we kregen:

Minder woorden, meer beeld. Filmpjes waarin klanten vertellen hebben meer impact dan tekst.
Meer interactie met publiek was leuker geweest==> dus meer doorvragen over probleem en aanpak van publiek en suggesties doen voor oplossingen. Kortere ontbijtsessie en langere sessie na presentatie heeft voor mij meer waarde. Ik zag dat de aanwezigen meer met elkaar mengden na de presentatie dan voor de sessie.
Niet heel erg vernieuwend.
Geen koffie tijdens het ontbijt beneden
De powerpoints gingen soms wat snel, ik hou wel van dat vlotte maar zou ze graag nog eens nalezen
Voor mijn gevoel had het best nog iets langer mogen duren. Door bijvoorbeeld de inhoud van de volgende sessie samen te voegen met deze.

Om de volgende keer 100% 5 sterren te scoren, gaan we zeker met de tips aan de slag. Een punt hebben we al opgepakt. De PowerPoint is verstuurd én te downloaden op deze pagina.

We zien je graag terug op één van de volgende events. Dan kun je het zelf meemaken. We houden je op de hoogte.

Ga terug

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.