De Klantvriendelijkste Medewerker van Nederland

 
Deze prijs hebben we te danken aan al onze medewerkers!
 
Dit is vaak de eerste zin die winnaars uitspreken nadat ze horen dat ze het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland zijn. En dat is niet zo gek, want je kunt als directie nog zo’n mooie strategie bedenken, uiteindelijk zijn het je medewerkers die het waar moeten maken.
 
Speciaal voor al die klantvriendelijke medewerkers hebben we een nieuwe award in het leven geroepen. 
 
De Klantvriendelijkste Medewerker van Nederland
 
Werkt bij jullie die collega die altijd net een stapje meer zet? Die altijd glimlachend aan het werk is? Die zich iedere dag met liefde inzet voor de klanten? Dan zou dat zomaar eens de Klantvriendelijkste Medewerker van Nederland kunnen zijn.

Hoe het werkt

De top-25 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en de genomineerden van de CustomerFirst Vakprijzen (ncca) mogen één medewerker uit hun organisatie nomineren als Klantvriendelijkste Medewerker. Die nominatie moeten zij onderbouwen, want Klantvriendelijkste Medewerker van Nederland word je niet zomaar. Uit de nominaties wordt de uiteindelijke winnaar gekozen door de jury, die bestaat uit niemand minder dan Bas Hoogland (Mr. Klantvriendelijkheid) en Egbert Jan van Bel (schrijver van het boek Kloteklanten).

De prijs

De winnaar wordt natuurlijk in het zonnetje gezet. Iemand die zo klantvriendelijk is, verdient een erepodium. Daarnaast wordt hij of zij ook nog uitgenodigd om – samen met partner, een vriend of vriendin – een weekend de gast te zijn van Bas Hoogland in de Heerlijkheid Vijlen.

De winnaar van 2016!

Uit de nominaties van de 25 Klantvriendelijkste Bedrijven is in april 2016 Romano van Wetten van Coolblue gekozen als Klantvriendelijkste Medewerker van Nederland.
Bekijk hieronder hoe jurylid Bas Hoogland hem dit nieuws kwam vertellen.

Ga terug