Ontbijtsessie: Het geheim van Simyo

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Een klantvriendelijk telecombedrijf?

Simyo is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Een verrassende winnaar voor velen. Een redelijk onbekende speler, een telecommer nota bene. Wat is hun geheim? Dat hoor je van Simyo zelf tijdens een ontbijtsessie op dinsdag 28 juni 2016.

Klantvriendelijkheid in Nederland; de cijfers

Nadat jij je dag goed bent begonnen met een heerlijk ontbijt, hoor je hoe het ervoor staat met de klantvriendelijkheid in Nederland. Aan de hand van de resultaten van het onderzoek vertellen we je wat opvalt, welke branches goed scoren en waarom.

Simyo aan het woord

Bij Simyo draait alles om een optimale customer experience. Hoe dat is opgetuigd vertellen Mischa Oudolf (sr.Brand manager) en Gerry van der Laan (manager klantenservice) van Simyo. Hoe krijgt een telecomspeler het voor elkaar om een schare loyale klanten aan zich te binden?

Deze sessie heeft al plaatsgevonden.

Lees hier het verslag van deze sessie
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
The following two tabs change content below.
Webredactie

Webredactie

Webredactie

Alle berichten van Webredactie

Meer uit de serie event
Meer uit de serie klantvriendelijkheid
Meer uit de serie Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Meer uit de serie Simyo