header-image

SAMR breidt uit met vier jonge talenten

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Onderzoekbureau SAMR (SmartAgent MarketResponse) heeft vier jonge talenten aangetrokken om haar team te versterken. Tikor Kroese is in augustus gestart als Strategic Designer. In september en oktober zijn Marco Vugts, Veerle van Son en Chris van Waes als Data Creative gestart.

Tikor Kroese

Tikor (27 jaar) heeft strategisch product design gestudeerd in Delft. Hij heeft o.a. als community manager/strategisch ontwerper gewerkt bij branding bureau BR-ND. Tikor bedenkt verfrissende manieren van dataverzameling en verrassende presentatievormen. Zo zorgt hij ervoor dat projecten een beleving zijn.

Tikor: “Als strategisch designer ben ik constant bezig met ontwerpen. Alles wat ik tegenkom is een potentiële oplossing voor een probleem. Maar ik kan ook meepraten over bedrijfsstructuren en technologie. Een combinatie waar ik bij SAMR helemaal mee uit de voeten kan. Ik loop niet met mijn hoofd in de wolken. Dat kun je ook niet als je moet schakelen tussen ontwerp, bedrijf en klant.”

Marco Vugts

Marco (23 jaar) heeft recent zijn studie Marketing Management afgerond aan de Universiteit van Tilburg. Naast zijn studie heeft hij ervaring opgedaan als medewerker Strategie & Onderzoek bij de Efteling. 

Marco: “Er zijn steeds meer data beschikbaar, maar deze databronnen moeten nog wel worden gekoppeld om waardevolle informatie op te leveren. Dat is precies wat SAMR doet en als Data Creative draag ik graag bij aan het inzichtelijk maken van al deze data en zo bedrijven te blijven inspireren. Puzzelen en stoeien met data, dat motiveert mij.”

Chris van Waes

Chris (21 jaar) heeft in juni zijn bacheloropleiding Liberal Arts & Sciences aan University College Roosevelt summa cum laude voltooid. Voor hij aan de slag gaat met zijn masteropleiding wil hij een jaar aan het werk om een gefundeerde keuze voor zijn vervolgstudie te maken.

Chris: “Tijdens mijn opleiding heb ik aan veel projecten (mee)gewerkt, allemaal gelinkt aan modelleren, dataverbanden en statistische analyse. Hierdoor ben ik vertrouwd met modelleertechnieken en data-analyse in allerlei vakgebieden. Hoe groter de uitdaging, hoe gemotiveerder ik ben om het maximale eruit te halen. Datzelfde trekt me aan bij de functie Data Creative bij SAMR; de uitdaging om onconventionele puzzels op te lossen en patronen te vinden.”

Veerle van Son

Veerle (28 jaar) heeft een bachelor psychobiologie gedaan en daarna een Master Neuroscience & Cognition. Na haar studie heeft zij een aantal jaar gewerkt als lab manager aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hier heeft zij veel ervaring met onderzoek en dataverzameling opgedaan.

Veerle: “Voor mij voelt data analyseren als het oplossen van een puzzel. Ik ga graag op zoek naar het verhaal dat in de data besloten ligt. Voor SAMR was ik onderdeel van de Decision Neuroscience groep van het Donders Instituut (Radboud Universiteit Nijmegen). Deze groep doet onderzoek naar hoe mensen keuzes maken. Ik zie veel raakvlakken met marketingonderzoek, want daar gaat het in essentie ook over mensen die keuzes maken. De sfeer bij SAMR spreekt me erg aan: open en vriendelijk, maar ook erg gedreven. En het spreekt me aan dat er veel aan innovatie wordt gedaan.”

Met drie nieuwe Data Creatives krijgt de afdeling data-analyse een flinke boost. Daarmee is SAMR nog beter in staat om opdrachtgevers te helpen met het vinden van kansen vanuit data.

Botermans: “Deze vier jonge collega’s zijn een waardevolle toevoeging aan ons team. Wij gaan er vanuit dat zij met hun frisse blik voor veel nieuwe inzichten gaan zorgen en dat ook wij veel van ze leren.”

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
The following two tabs change content below.
Webredactie

Webredactie

Webredactie

Alle berichten van Webredactie