Innovatie verzekeraars

Verzekeraars moeten gaan innoveren

Vijf profs aan tafel bij AssurantieMagazine
Door: Webredactie

Tientallen miljarden euro’s gingen er de afgelopen jaren naar FinTech, maar waarom zien we nog zo weinig echte innovaties in verzekeringen? Die vraag was de aanleiding voor een rondetafelgesprek. Wat kunnen de vertrouwde verzekeraars leren van de ‘T-Shirtjongens’ van Lemonade en Trov? En wat heeft een organisatie nu écht nodig om te veranderen.

 

Onder leiding van Theo van Vugt, hoofdredacteur van AM (AssurantieMagazine) vond een rondetafelgesprek plaats met enkele assurantie-experts.  

Download het volledige artikel (AM:magazine nummer 27 – november 2016).

Foto deelnemers AM Rondetafelgesprek

De tafelgenoten (v.l.n.r.):  Serge Evers (directeur bij Yarden Uitvaartverzekeringen), Gert-Jan Siebelink (manager corporate communications & marketing bij ARAG), Jan Heuvel (partner bij Proposition Architects),  Theo van Vugt, (hoofdredacteur bij AssurantieMagazine, gespreksleider), Geert Deschoolmeester (directeur Market Management bij Allianz Benelux), Jorgen Botermans (CEO bij SAMR) en Robert Witteveen (strateeg & innovator bij Vivat verzekeringen).

 

 

 

The following two tabs change content below.
Webredactie

Webredactie

Webredactie

Alle berichten van Webredactie

Meer uit de serie innovatie
<< TERUG

Ook interessant