Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Blended marketing

The bigger picture

Als marketeer sta je continu voor grote uitdagingen. Welke activiteiten moet ik opzetten? Welk bedieningsconcept voor welke doelgroep(en)? Heb ik het juiste specialisme aan boord? Moet ik reageren of ageren op mijn concurrent? Zo simpel als in de tijd van het beroemde 4P-model van McCarthy is het tegenwoordig niet meer.

Met verlangend achterom kijken kom je geen steek verder. Dat doen je concurrenten immers ook niet. Hoe ben je voorbereid op de uitdaging van morgen?

Verrassend genoeg niet door keihard te gaan hollen, maar juist door even stil te staan. De tijd nemen om naar het brede perspectief te kijken, the bigger picture om het populair te zeggen. Of dat nu gaat om merkidentiteit, positionering, kanaalkeuze, purpose, brand experiences of doelgroepkeuze, het draait allemaal om de context.

Blended marketing;
8 ingrediënten van de nieuwe marketingcocktail

De juiste marketingcocktail, daar gaat het om. Blended marketing noemen wij dat. Maar hoe stel je de juiste blend samen om tot het beste marketingresultaat voor jouw organisatie te komen?

Wij helpen je om het basisingrediënt, de context, te mixen met de overige acht ingrediënten: behoefte, beïnvloeding, beleving, belofte, betekenis, beweging, bewijs, bezieling. Net als met een gewone cocktail heeft het weinig zin om lukraak ingrediënten bij elkaar te gooien. Dat schiet niet op, dat wordt een smakeloos geheel.

Het 360SAMR model is het recept voor de juiste blend. Met de context goed in het vizier kijken we vervolgens goed naar je eigen organisatie, naar je klanten en naar wat de concurrentie doet. De strategievorming anno nu.

Neem meteen contact op

Wat neem je mee naar huis?

Terug naar Design Lab

DE JUISTE COCKTAIL VOOR JOUW ORGANISATIE

Neem voor meer informatie contact op met Willem Brethouwer

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.