Kans: hoe kan ik u helpen?

Jij weet waar het om draait: de klant. De klant staat centraal. Als een mantra. Dat je ‘s ochtends in de spiegel vijf keer herhaalt. Jouw medewerkers wéten dat vast ook. Maar vóelen ze het? Waarschijnlijk niet allemaal. Dat kun je ook moeilijk verwachten van iemand die dagenlang achter een bureau zit. Nooit klantcontact heeft. Of al jarenlang dezelfde routine volgt.

Klantcentraal denken. Bij SAMR weten we dat je dat niet kunt afdwingen met targets. Dat moet je niet stimuleren met holle woorden en targets. Dat stimuleer je door te doen. Het de kans te geven om te groeien. Met Connect & Inspire ondernemen we actie. We halen de kloof weg tussen werknemers en klanten. Gewoon. Door de confrontatie direct aan te gaan. In één inspirerende ruimte.

Mensen kan je inspireren

Het liefst zijn jouw medewerkers natuurlijk visitekaartjes. Trots op hun bedrijf. Klantgericht. Meedenkend. Maar het zijn geen robots. Je kunt ze niet opdragen hoe ze zich moeten voelen. Het zijn mensen. Mensen kun je inspireren. Robots niet.

Onder leiding van SAMR leren klanten en medewerkers elkaar kennen. Hoe ervaren ze elkaar. Positief en negatief. Als je dat aan elkaar vertelt, draag je dat als medewerker daarna mee. Daar denk je aan terug als je aan het werk bent. Wat levert het op? Enthousiasme en inspiratie. Het vermogen om je in te leven in de klant. Nu nog holle woorden. Straks merkbaar op de werkvloer.

Neem meteen contact op 

Case: Interpolis leert van Rabobank tijdens Connect & Inspire Case: meer begrip en beleving bij medewerkers RTL Lees het artikel over C&I ‘switchen’ uit CustomerFirst 2-2016

 

Connect & Inspire gaf ons de mogelijkheid om eens op een andere manier naar de samenwerking te kijken. Ik vind de afwisseling binnen de sessie mooi. Eerst luisteren en observeren, daarna pas in gesprek. Dat maakt de sessie direct heel boeiend. Wat een enthousiasme en energie kwam er vrij. Ik ben dan ook een groot voorstander.”Christiaan Buitenhuis van Interpolis
Ook klanten waren heel positief. Toch bijzonder. Klanten waarderen het kennelijk als je je als organisatie kwetsbaar durft op te stellen. En echt nieuwsgierig bent naar hun situatie.Mirte van Deursen, Research & Intelligence RTL Nederland

Ga naar SAMR Design Lab
Ga naar SAMR Customer Science

BRUGGEN BOUWEN MET CONNECT & INSPIRE

Meer informatie? Neem contact op met Floriska Hoogendoorn