header-image

Direct Feedback

Elk klantcontact is een kans!

Kansen. Daar draait het om bij SAMR. Is elk klantcontact, hoe klein ook, een kans? Absoluut. Hoe kom je erachter of je klanten oprecht blij en tevreden zijn met het contact met jouw organisatie? Door continu feedback te vragen én te analyseren. Elke klant weer. Direct Feedback.

Elke klant die contact heeft gehad, vindt iets van dat contactmoment. Wat hij vindt, dát wil je weten. Een klant die in eigen woorden vertelt wat hij vindt. Daar kun je van leren. Geen 100 cijfers kunnen daar tegenop.

Door SAMR Direct Feedback leert de hele organisatie van álle klantcontacten. Werken aan loyaliteit door een één-op-één benadering. Moet jij eens kijken hoe snel de klanttevredenheid omhoog gaat.

Lees de whitepaper: 25 jaar klantvriendelijkheidsonderzoek!

Maak direct een afspraak

Meteen zien waar die kans ligt

Feedback werkt het beste als je zo snel mogelijk na het contact met de klant terugziet hoe de klant het contact heeft ervaren. Dat was voor ons het belangrijkste vertrekpunt toen we onze feedback-tool ontwikkelden. Directe feedback werkt. Iedere medewerker ziet meteen, via zijn dashboard, waar hij kansen liet liggen. Niet alleen cijfers, maar verhalen. Horen van de klant zelf wat er beter kon. Wat er anders moet. Maar ook – juist – wat er wel goed gaat. Stel je voor wat het met een medewerker doet als hij hoort waarom een klant zo blij van hem werd.

Jezelf en je medewerkers de kans geven om zichzelf te verbeteren. Continu. Bij elke klant opnieuw. Dat zie je terug in het klantbehoud. In de klanttevredenheid. In de ROI.

Blog: hoe krijg je de gunfactor van je klant?

Case: Direct Feedback bij Monuta

Case: Direct Feedback bij VvAA  

Ga naar SAMR Customer Behaviour 

Op weg naar 100% klanttevredenheid!

Meer weten over Direct Feedback? Mail Wolter Kloosterboer!