ONZE FILOSOFIE: 360SAMR™
EEN COMPLEET ANDERE MANIER VAN KIJKEN NAAR HET LEVEN VAN ORGANISATIES
De klant van vandaag wil als mens behandeld worden.
Wie van mens tot mens wil communiceren, moet zijn organisatie ook zien als mens. 360SAMR™ kijkt daarom op een compleet unieke manier naar je organisatie.
Het leven van organisaties gaat over 4 B’s:
Basispositie je eigen plek innemen, je rol
Bezieling je droom, wat je wilt
Belofte je verhaal, meerwaarde
Bewijs wat je doet, resultaat
Als deze 4 B’s in evenwicht zijn, zijn we op ons best. In balans. Dat geldt voor mensen én organisaties.

Anders kijken naar jouw organisatie? Willem Brethouwer vertelt je hoe.

Uit balans
Maar het leven, de samenleving, klanten, markten en organisaties veranderen. Disruptie ligt op de loer. We raken uit balans. Vragen doemen op. Zijn we nog relevant? Past de huidige cultuur nog wel? We hebben geen verhaal meer. Ons marktaandeel loopt terug.
That’s Life. Je zoekt weer aansluiting op de markt.
De oplossing
De neiging is om te sleutelen aan één van de 4 B’s. Maar de 4 B’s sámen maken ons uniek. 360SAMR™ kijkt naar het totaalplaatje. Eerst uitzoomen voor je inzoomt.
Dat komt neer op twee eenvoudige, maar o zo belangrijke basisvragen.
Doen we de dingen goed?
En ook:
Doen we de goede dingen?
Geen symptoombestrijding, maar een complete aanpak.
Factbased.
Onze belofte
Richting en handelingsperspectief, èn de beweging er naar toe.



