SAMR
  • SAMR
    • Over SAMR
    • Onze filosofie: 360SAMR™
    • De mensen
    • Ons netwerk
    • Mooie klanten
    • Vacatures
  • Projecten
  • Producten
  • Uitgaven
  • Nieuws
  • Events
  • Contact
  • Login
  • nl
  • Zoek

Cookiestatement

SAMR maakt op deze website gebruik van functionele, analytische en tracking cookies.

Wat is een cookie?

SAMR maakt op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van jouw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek aan de website weer naar onze servers worden teruggestuurd.

Gebruik van permanente cookies

Met behulp van een permanente cookie kunnen wij jou herkennen bij een nieuw bezoek op onze website. De website kan daardoor speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Ook wanneer je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies kunnen wij dit door middel van een cookie onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen, zodat je tijd bespaart en prettiger gebruik van onze website kunt maken. Permanente cookies kan je altijd weer verwijderen via de instellingen van jouw browser.

Gebruik van sessiecookies

Met behulp van een sessiecookie kunnen wij zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen onze dienst daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw webbrowser afsluit.

Tracking cookies

Met jouw toestemming plaatsen ook derde partijen “tracking cookies” op jouw apparatuur.  Deze cookies gebruiken zij om bij te houden welke pagina’s uit hun netwerk je bezoekt, om zo een profiel op te bouwen van jouw online surfgedrag. Dit profiel wordt mede opgebouwd op basis van vergelijkbare informatie die zij van jouw bezoek aan andere websites uit hun netwerk krijgen. Dit profiel wordt niet gekoppeld aan jouw naam, adres, e-mailadres en dergelijke zoals bij ons bekend, maar dient alleen om advertenties af te stemmen op jouw profiel, zodat deze zo veel mogelijk relevant voor je zijn.

Google Analytics

Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. SAMR heeft Google Analytics ingesteld volgens de handleiding privacy vriendelijk instellen Google Analytics van de Autoriteit Persoonsgegevens. We hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten.

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Van uw IP-adres wordt het laatste octet gemaskeerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Promoten en delen

Op onze website zijn buttons opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten (‘liken’) of delen op sociale netwerken als Facebook en Twitter. Deze buttons werken door middel van stukjes code die van Facebook respectievelijk Twitter zelf afkomstig zijn. Door middel van deze code worden cookies geplaatst. Wij hebben daar geen invloed op. Leest u de privacyverklaring van Facebook respectievelijk Twitter (die regelmatig kunnen wijzigen) om te lezen wat zij met de (persoons)gegevens doen die zij via deze cookies verwerken.

De informatie die ze verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google + en LinkedIn en opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google + stellen zich te houden aan de Privacy Shield principes en zijn aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

In- en uitschakelen en verwijdering van cookies

Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

Wil je weten hoe wij met privacy omgaan? Lees hier ons privacystatement.

Wil je meer weten over cookies? Neem dan contact op met Remco Martens
06 24 09 02 39
remco.martens@samr.nl
Neem contact met mij op
Ook interessant
Privacy statement
Over SAMR
De mensen
  • De samenwerking is erg prettig en de kwaliteit is goed. Agnes Donkers, consumer research Jumbo Supermarkten
  • Fijne en vlotte persoonlijke samenwerking Suzanne Vet, Communicatie Adviseur bij Promen
  • BSR maakt mensen enthousiast, omdat het aanspreekt en nu eens niet kijkt naar algemene kenmerken. Het is een aanpak die goed onderbouwd is, maar het model biedt ook hele praktische aanknopingspunten voor de communicatie en toepassing. Martine Werensteijn, stafmedewerker beleid & kennismanagement, Wandelnet
  • Het luisteren en het verder brengen van onze ideeën. Daarnaast het enthousiaste team waarmee jullie werken. Manon Groenendijk, manager marketing & communicatie bij van Wijnen.
  • Prettige samenwerking, adequaat volgen van de planning en mooie rapportage (ook qua vormgeving) Anke Wammes, Communicatiemanager bij Stichting 113
  • Fijne tooling voor de NPS-metingen met heldere dashboards en prettige mensen om mee samen te werken. José Rouwenhorst, manager klantsignaalmanagement Achmea Bank
  • Uitstekende contacten, goede vertaling van onze onderzoeksdoelen naar een maatwerk vragenlijst, zeer nette rapportage en bovenal: SAMR doet wat zij belooft, zowel qua inhoud als qua planning. Aad Woelders, bedrijfsmanager Novatec
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding, veel mogelijkheden voor eigen inbreng zonder de benchmark in gevaar te brengen, makkelijk en snel contact met SAMR gedurende de onderzoeken, goede presentatie van de uitkomsten. Marieke Uilkema, project- en communicatieadviseur Doktersdienst Groningen
  • Het meedenken in mogelijkheden en niet in problemen spreekt mij altijd erg aan. Technisch goed onderlegd en ook naar aanvullende vragen wordt geluisterd. Thomas Schoot, Onderzoeker KNVB
  • Connect & Inspire sessie, voorbereiding/afstemming verliep vlot alles was geregeld zoals afgesproken avond was betoverend! Soraya Gallas, Seniorprojectleider VESTIA
  • Door samen door de mogelijke segmentaties te lopen en deze door te spreken krijg je meer inzicht in de doelgroepen en het toepassen van het BSR-model. Martine Werensteijn, stafmedewerker beleid&kennismanagement, Wandelnet
  • Overzichtelijk onderzoek. Fijn dat het zowel kwali- als kwantitatief is. Snel opgetuigd. Geeft groen – oranje – rood stoplicht voor je campagne. Bettina Dalenoord, Manager Marketing & Sales bij Inshared
  • Duidelijke toelichting op verwerking en aanlevering van data, ook goed dat zorgvuldig wordt omgegaan met de data-uitwisseling Martine Werensteijn, stafmedewerker beleid & kennismanagement, Wandelnet
  • Vlotte en vriendelijke reacties, snel handelen, en een goed resultaat. customer experience manager
  • De methode, de 4B’s (360 SAMR), in combinatie met het enthousiasme van de medewerkers zorgt dat zelfs de meest stugge Fries uit zijn schulp gehaald kan worden bij een ruimtelijke opgave. Het is verfrissend om op deze manier met de buitenwereld te praten en eens op een andere wijze naar projecten en opgaven te kijken. Alex Klijnstra, Beleidsmedewerker Noord-Oost Friesland
  • Goed advies over het vertalen van onze wensen naar een opzet van het onderzoek. De nieuwe methode is intern ook erg goed ontvangen. Manager client & market analytics
  • Ik ben erg tevreden over de flexibiliteit en ook de snelle reactie die ik krijg als ik vraag om een wijziging of aanvulling. marktonderzoeker
  • Snel geschakeld, goed advies over formulering vragen. Visie. Meedenkend met budget. Lisbeth Gruppen, marketing manager Werkspot
  • Snel, duidelijke afspraken, heldere rapportage/terugkoppeling, mogelijkheid tot extra rapportages. Sr. beleidsmedewerker
  • Goede, constructieve samenwerking. Flexibel, snel, hands-on. Goed doordachte conclusies en aanbevelingen. Marco Ganzevles, manager Klanttevredenheid Inshared
  • Door uitstekend geïntegreerde samenwerking in zowel kwalitatieve als kwantitatieve fase van het onderzoek is het eindproduct een schoonheid. En zijn de tussenproducten zeer bruikbaar voor quotes en nadere analyses. Samen optrekken in een perfecte vorm! Sr. Onderzoeker
  • Zeer prettige projectleider en gesprekspartner. Met expertise en ervaring zeer goed geholpen. De vragenlijsten waren duidelijk en door alle niveaus (al dan niet met begeleiding) goed in te vullen. De resultaten waren snel beschikbaar, al duurt wachten natuurlijk altijd lang. De presentatie van de resultaten is zeer goed ontvangen door directie en MT; duidelijk en professioneel. HR Adviseur
  • Voor de propositie-ontwikkeling van de HEMA zorgverzekering hebben we met SAMR samengewerkt. Ze zijn creatief, verbindend en hun ideeën zijn goed inzetbaar. Laura Geerlings, director financial services bij HEMA
  • De insteek van SAMR om te segmenteren op basis van het BSR model met onderliggende drijfveren is heel inspirerend. Martine Werensteijn, stafmedewerker beleid&kennismanagement, Wandelnet
  • Fijn dat jullie een interactieve kaart hebben gemaakt met de belevingswerelden. Deze gebruiken we nu ook veelvuldig voor onze projecten. Anneke Verhagen, conceptontwikkelaar markt bij Ymere
  • Van tevoren een goede uitleg gekregen over medewerkeronderzoek. Daarnaast goede adviezen en uitleg gegeven t.a.v. de te stellen vragen. Fijne communicatie en goede terugkoppeling. coördinator personeelszaken sociale werkvoorziening
  • Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en daar worden passende oplossingen voor geboden. Het contact verloopt altijd plezierig. Manager Client & Market Analytics, financiele instelling.
  • Betrokkenheid met project en markt, prettige projectbegeleiding, verstand van zaken, heldere rapportage met aanbevelingen. Rogier Pijlman, Manager marketing & communicatie Cambridge Weight Plan
  • goede samenwerking,snel met elkaar schakelen, kwaliteit vragenlijst en rapportage goed, en goede aansluiting op doel van het onderzoek Nicole Hak, coördinator onderzoek bij directie Communicatie Ministerie van Buitenlandse Zaken
  • Mijn (langdurige) ervaring met SAMR is dat de gestelde vraag/opdracht altijd kritisch wordt bekeken en dat een voorstel volgt dat net even anders (maar: beter) is dan ik in m’n hoofd had… Zowel in grote lijnen als in de details. Daarnaast ben ik zeer te spreken over het laagdrempelige, constructieve contact met de mensen bij SAMR. Ruud Lahr, Marketing Manager Blue Sky Group
  • Erg tevreden over de dienstverlening. Ze denken goed mee en reageren snel. Esther van Milligen- van der Ent, Monuta
  • Heel snelle opzet. Heel goed meegedacht en alles prima geregeld. Agnes Donkers, consumer research Jumbo Supermarkten
  • Het is leerzaam om samen op te trekken en onderzoek te doen. Dat heeft veel inzicht opgeleverd over onze doelgroep. Martine Werensteijn, stafmedewerker beleid&kennismanagement, Wandelnet
  • Zeer betrokken team. Leven zich goed in in het vraagstuk van de klant. Inhoudelijke BSR-kennis is overtuigend en wordt eenvoudig en behapbaar gebracht. marketing intelligence expert bij een financiële dienstverlener
  • Goede samenwerking. De contacten waren erg goed, afspraken werden in overleg gedaan en altijd nagekomen. Wij zijn ook tevreden over het eindproduct. Lieuwe Kalkhoven, Sr. Communication Researcher Ministerie Binnenlandse Zaken
  • Goede, deskundige en plezierige begeleiding en ondersteuning. Dick Slofstra, Manager HRM IJmondwerkt
  • Op maat begeleiding en coaching bij ons positioneringstraject. Het heeft ons veel inzicht en scherpe focus opgeleverd. Maar ook de flexibiliteit en professionaliteit met een – niet te voorkomen- wisseling van de wacht, bij het afronden van dit traject. Anneke Verhagen, conceptontwikkelaar markt Ymere
  • De vakkennis en de manier waarop jullie deze vakkennis gebruiken om ons te adviseren. Het goede voorbeeld geven, geeft vertrouwen dat jullie weten waar je over praten. Manager Marketing & Sales bij een leverancier van industriële elektronica
  • De websitetoets voorziet in de behoefte van zowel compliance als ook de briefeigenaar. het geeft concrete aanknopingspunten voor het verbeteren van de webontwerp en -tekst. Ton Slaats, marktonderzoeker Interpolis
  • Ik ben heel enthousiast over de samenwerking. SAMR maakt op praktische wijze tastbaar wat jouw propositie uniek maakt. Samen met het team wordt dat vertaald in acties waar je gelijk mee aan de slag kunt. Zo maken we de verzekeringen van HEMA ook echt leuker en makkelijker. Laura Geerlings, Director Financial Services bij HEMA
  • Onze Brieventoets bij SAMR werkt als een speer. Interne opdrachtgever (en ik ook) zijn enthousiast over de concrete feedback van klanten. Het kwalitatieve gedeelte van ons project was heel interessant. De vakkundige interviewers wisten veel informatie uit de respondenten te halen. Gestructureerde en duidelijke rapportage waarmee het projectteam beslagen ten ijs de pilotperiode ingaat. Ton Slaats, marktonderzoeker Interpolis
  • Vanwege hun expertise maken wij graag gebruik van SAMR.Er wordt meegedacht en zij hebben een eigen, onafhankelijke mening, gevraagd en ongevraagd. Flexibel in uitvoering maar ook accuraat. Manager Service & Operations
  • Goed meedenkend en flexibele houding als het bij nader inzien toch even anders moet. Beleidsadviseur gemeente
  • Klantgericht qua extra vragen en sparren voor en achteraf – mooie infographics in de rapportage – KMZ is een volledig onderzoek, omdat er veel zorgverzekeraars deelnemen – SAMR is zelf gericht op beter worden – de gebruikersbijeenkomst was goed/informatief en leuk. Onderzoeker zorgverzekeraar
  • SAMR zet zich helemaal in om het onderzoek zo goed mogelijk uit te voeren. Problemen worden direct gesignaleerd en opgepakt. Agnes Donkers, consumer research Jumbo Supermarkten
  • Betrouwbare partner. Contactpersoon altijd bereikbaar en lost problemen snel op. Guus Posthumus, Districtsmanager KNVB
  • Goede samenwerking, luisteren goed naar wat voor informatie men wil achterhalen, komen met duidelijke resultaten waar je praktisch mee aan slag kunt. Market Analyses & Customer Insights, Coöperatieve onderneming in de veehouderij en landbouwsector
  • We zijn erg enthousiast over hoe het MTO is verlopen, de feedback die we kregen en hoe snel we konden schakelen met SAMR. Kennis en expertise kwamen heel nadrukkelijk tot uiting en waren echt ondersteunend en helpend. De planning verliep dan ook erg naar wens, en ook de informatievoorziening was goed. We kunnen SAMR echt warm aanbevelen aan andere organisaties. Thomas Pruijsen, projectleider Werkbedrijf Rijk van Nijmegen
  • De flexibiliteit, het meedenken met de organisatie en de duidelijke communicatie, neemt veel zorgen bij de opdrachtgever weg. Het leveren op vooraf afgesproken tijdstippen ondanks de zeer korte doorlooptijd is een heel sterk punt. René Beckman, business analist NS
  • Super professioneel, deskundig en klantgericht team vanuit SAMR. Er werd ontzettend goed meegedacht, kwamen met waardevolle ideeën en suggesties, waren zeer betrokken en waar nodig kritisch. Ze deden er alles aan om het project te laten slagen. Echte toppers! Jenneke Banting Customer Insights Consultant, Schiphol Group
  • Meedenken is top! Het gevoel geven, samen tot de oplossing te komen. Henk Heek Innovation Manager bij Achmea Pensioenservices
  • SAMR heeft geholpen met op een rij zetten waar werk aan de winkel is, maar dan vooral vanuit de markt geredeneerd. En heeft ons geholpen met de zoektocht naar waar onze kracht ligt. Een goede basis om nu verder op voort te borduren. Met name de kennis, ervaring en bewezen aanpak spreekt ons aan. Marketingstrateeg bij een grote financiële dienstverlener
  • SAMR is zeer flexibel. Als ik informatie nodig heb van jullie gebeurt dat ook snel. Daar ben ik blij mee. Anoniem, adviseur customer experience
  • “Wat een supergoed idee, die quote-monitor op intranet. Zo zien we veel sneller de mens achter het cijfer!” SAMR Direct Feedback gebruiker bij Vestia
  • SAMR denkt mee over hoe het informatieprobleem kan worden voorzien van de juiste data en adviezen, zodat de opdrachtgever een volgende stap kan maken in het proces. SAMR is flexibel om in korte tijd de benodigde kennis en kunde te kunnen leveren. René Beckman, business analist NS
  • Zeer goede en accurate contactpersoon. Adviserend, meedenkend, ondersteunend en snel. Enquêtes zijn aan te passen aan persoonlijke voorkeur.
  • Snel schakelen, snelle reacties, continu inzicht in actuele responsresultaten, redelijke prijs, aanlevering van gegevens in Excel werd goed verwerkt. Domeinmanager
  • Plezierig om echt betrokken te worden bij het proces en niet alleen output te ontvangen. Martine Werensteijn, stafmedewerker beleid&kennismanagement, Wandelnet
  • Snappen de wensen en behoeftes van de klant en kunnen dat goed vertalen naar onderzoeksvragen. sr. marketeer
  • Wat bijzonder is bij SAMR, is dat ze BSR-leefstijlen gemaakt hebben voor klimaatbewust- en waterbewustzijn bij inwoners. Dat is precies waar we als waterschap ons voordeel mee kunnen doen. Communicatie-adviseur bij een waterschap
  • Een fijne samenwerking in de voorbereiding met als resultaat een mooie connect & inspire tussen een gevarieerd gezelschap. Marieke Ritzema, Strategisch adviseur Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
  • De training Leefstijlvinder was heel leuk. Daarnaast bleek uit alles de deskundigheid en doordachte aanpak van SAMR. Met veel enthousiasme en een goede/heldere uitleg is het bureau weer helemaal bijgespijkerd. Leonie van der Laan, Adjunct directeur Bureau Buhrs
  • SAMR is goed in het doorgronden van onze vraagstukken en net iets verder kijken. De creativiteit van SAMR heeft geholpen onze ideeën verder vorm te geven en uit te werken. Manon Groenendijk, manager marketing & communicatie Van Wijnen West
  • Vanuit kennis en expertise wordt goed meegedacht en geadviseerd over klantonderzoeken, klankpanels etc. Denk aan opzet van vragenlijsten, wijze van onderzoek etc. Marieke van Steekelenburg, Customer Experience Manager

Mooie projecten

Bekijk alle projecten
Bekijk deze case
Bekijk deze case

BSR™ helpt Utrecht om wensen van alle bewoners te ontdekken

BSR™ voor Utrecht
Bekijk deze case
Bekijk deze case

BSR™ voor Wandelnet

Lees de case van Wandelnet
Bekijk deze case
Bekijk deze case

Klanttevredenheidsonderzoek voor Blue Sky Group: geen e-mailvragenlijstjes, maar klanten aan tafel

Kwalitatief onderzoek voor Blue Sky Group
Bekijk deze case
Bekijk deze case

Betere voorlichting over prenatale screening, een onderzoek over een gevoelig onderwerp.

Kwalitatief onderzoek voor RIVM

Samr uitgaves

Kennis moet je delen, bekijk de insights van onze data experts

Meer artikelen

Je merk is emotie Een andere manier van kijken naar merken
Top of Flop: Knakwortel Of je wortel lust?!
Kwalitatief onderzoek in de kroeg Gesprekken over delicate onderwerpen, voer ze in een vertrouwde setting.
Een analyse van trends voor 2019 Dit wordt het jaar van de wederkerigheid

Bekijk ook

  • Onze filosofie: 360SAMR™
  • Producten
  • Projecten
  • Uitgaven
  • Customer experience
  • Kwalitatief onderzoek bij SAMR

Doe de BSR™-test

ISO certificering & Fair Data

Bekijk onze ISO certificering

Awards

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland (CustomerFirst Awards)
Shopping Awards

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Contact

Leusderend 36
3832 RC Leusden
Postbus 333
3830 AJ Leusden
033 330 33 33
welkom@samr.nl

linkedin white
white twitter
Algemene voorwaardenDisclaimer

Send this to a friend

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons cookie statement.

Scroll naar bovenzijde