Nima Marketing Day 2019

Nima Marketing Day 2019Net als in 2018, zijn wij ook dit jaar sponsor van de Nima Marketing Day. Op donderdag 20 juni is De Fabrique ‘the place to be’ voor iedere marketeer. Met maar liefst veertien thema’s in evenzoveel ‘tracks’ word je in een dag helemaal bijgespijkerd.

The Experience Track

SAMR is die dag de trotse sponsor van ‘The Experience Track’ (themazaal), waar vijf presentaties verzorgd worden. O.a. ‘The next step in Customer Experience is: aandacht voor mens en maatschappij‘.

Meld je aan voor dit event!

Wil jij er bij zijn, schrijf je snel in via de site van de Nima Marketing Day.

Het kleinste Kennisfestival: complexiteit, omarm de onzekerheid

Willem Brethouwer spreekt 8 februari 2019 op Het Kleinste Kennisfestival, ‘complexiteit-omarm de onzekerheid’. Werk jij in een situatie waarin je met meerdere partijen tot een resultaat moet komen? Kan daarbij niemand in zijn eentje de knoop doorhakken? Dan is dit de middag voor jou!

Het Kennisfestival wordt georganiseerd door het Helden van Zeist Roparun team en de opbrengst gaat naar het goede doel van de Roparun.

Er zijn nog plekken beschikbaar!

Praktische informatie

  • 8 februari 2019
  • 12.30 – 17.30 uur
  • Leusderend 36 te Leusden
  • Kosten deelname € 84,84 (het gehele bedrag komt ten goede aan het goede doel)

Je kunt je hier inschrijven en aanvullende informatie vind je hier.

 

PvKO Inspiratiesessie – The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

Uit elf jaar onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland blijkt: bedrijven die aandacht hebben voor mens én maatschappij hebben de toekomst. Een oprechte betrokkenheid met de klant in combinatie met sustainability zorgen voor een optimale customer experience. Deze thema’s staan centraal tijdens de PvKO sessie op woensdag 30 januari 2019.

Klik hier voor meer informatie en/of inschrijven.

 

SAMR Toekomsttafel Innovatie

Als over innovatie gediscussieerd wordt gaat het altijd over het innovatieproces. Nooit gaat het over de concrete innovatiekansen die er zijn. Bij SAMR zien wij inmiddels vijftien kansrijke innovatierichtingen. Van smart products, products-as-a-service, subscription models, de next step in customer experience tot circulaire business modellen en strategische ecosystemen. Voer voor een kansrijke discussie tijdens de SAMR Toekomsttafel Innovatie. Welke innovatierichting biedt voor jouw onderneming de beste kansen?


We starten plenair. Aan de hand van visuele stimuli komt een constante stroom ideeën op gang. Ideeën die telkens geduid worden door Willem Brethouwer. Maar de avond kent ook vele één-op-één momenten. Persoonlijke inspiratie door de interactie met interessante tafelgenoten. Daardoor is de SAMR Toekomsttafel waardevol voor de deelnemers persoonlijk, én voor hun organisaties.

Dezelfde worsteling

Sinds eind 2016 organiseren we maandelijks een SAMR Toekomsttafel en kunnen we wel stellen dat de resultaten onze stoutste dromen hebben overtroffen. Het is een feest der herkenning. De wereld lijkt ingewikkeld, maar de vragen waar organisaties mee worstelen zijn behoorlijk hetzelfde. Bijvoorbeeld: hoe blijf ik relevant voor nieuwe doelgroepen, hoe bouw ik aan een nieuw business model, hoe voorkom ik de commodity trap en hoe integreer ik big data in mijn organisatie? Zo maar wat voorbeelden die in verschillende branches spelen en toch vergelijkbaar zijn.

Inmiddels organiseren we ook Thema Toekomsttafel, zoals deze Toekomsttafel Innovatie en de Toekomsttafel Brands, waarbij we gericht ingaan op een thema.

Meediscussiëren over innovatie?

Je bent van harte uitgenodigd. Er is wel een aantal spelregels:

  • Je bent ondernemer, bestuurder of senior manager van een commerciële, non-profit of overheidsorganisatie.
  • We houden de groepen pluriform, dus SAMR maakt de definitieve groepsindeling.

Enthousiast? Meld je aan.

Datum: maandag 4 maart 2019
Tijd: 16.30 – 20.30 uur (inloop vanaf 16.15 uur)
Locatie: SAMR, Leusderend 36, Leusden

Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden, maar als je niet komt, rekenen we een no-show fee van € 49,-.

Na aanmelding ontvang je per e-mail een bevestiging van je deelname.

 

Customer Experience in 1 day

Tijdens de tiende editie van Customer Experience in 1 Day op donderdag 27 september 2019 kom je alles te weten over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens, de nieuwste technologieën en hoe je een echte relatie met jouw klant creëert.

Tijdens dit event verzorgt Gerrit Piksen van SAMR de volgende sessie:

The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

Een aantal jaar geleden was je customer experience nog voldoende als je organisatie goed was ingericht. Maar met operational excellence alleen maak tegenwoordig het verschil niet meer. Het is een hygiënefactor geworden. Waar het nu om draait is aandacht. Niet alleen aandacht voor je klanten, maar ook voor medewerkers én de samenleving. Bedrijven die customer experience optimaal weten te combineren met sustainable experience hebben de toekomst.

Gerrit Piksen neemt je mee in de trends van elf jaar Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Wat leer je ervan? Hij laat je zien hoe klanten tegenwoordig naar bedrijven kijken en dat is meer dan CX alleen. Wie de winnaars van de toekomst zijn en bovenal; wat moet je doen om een winnaar te worden.

Meer informatie vind je hier.