Klantvriendelijkste organisatie van Noord-Nederland

Klantvriendelijkste Medewerker van het Jaar

Wie maken jouw bedrijf Xceptional? Dat zijn je medewerkers. Zij kunnen de klantervaring maken of breken. Maar hoe krijg je jouw medewerkers zo klantvriendelijk mogelijk? Dat leer je op het seminar ‘Klantvriendelijkste Medewerker van het Jaar’. Wij laten aan de hand van concrete cases zien hoe jij je medewerkers motiveert tot ultiem klantvriendelijk denken en handelen.

Verder maken wij op dit seminar bekend wie dit jaar wordt verkozen tot ‘Klantvriendelijkste Medewerker van het Jaar’. Mis dit dus niet.

Praktische informatie

Datum: Donderdag 10 oktober 2019

Tijd: we starten om 15.00 uur. Om 17.30 uur sluiten we af met een borrel

Locatie: SAMR, Landgoed Leusderend 36 in Leusden

Aanmelden

Schrijf je in via het formulier hieronder. Wacht niet te lang, want vol=vol.

Er zijn geen kosten aan dit event verbonden. Wel hanteren we een no-show tarief bij afmelding korter dan een week voorafgaand.

The Customer Forum

The Customer Forum

The Customer Forum is een exclusieve ‘invitation only’ conferentie met overnachting, voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan. Dit unieke event brengt heel klantvriendelijk Nederland bijeen in de ontspannen ambiance van SS Rotterdam in Rotterdam. Vertegenwoordigers van de klantgerichte organisaties kunnen kosteloos hun kennis en netwerk delen met vakgenoten. Het inspirerende programma is geheel ingestoken op customer experience. Tijdens de conferentie wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt.

Kijk voor meer informatie op www.thecustomerforum.nl.

Nima Marketing Day 2019

Nima Marketing Day 2019Net als in 2018, zijn wij ook dit jaar sponsor van de Nima Marketing Day. Op donderdag 20 juni is De Fabrique ‘the place to be’ voor iedere marketeer. Met maar liefst veertien thema’s in evenzoveel ‘tracks’ word je in een dag helemaal bijgespijkerd.

The Experience Track

SAMR is die dag de trotse sponsor van ‘The Experience Track’ (themazaal), waar vijf presentaties verzorgd worden. O.a. ‘The next step in Customer Experience is: aandacht voor mens en maatschappij‘.

Meld je aan voor dit event!

Wil jij er bij zijn, schrijf je snel in via de site van de Nima Marketing Day.

Het kleinste Kennisfestival: complexiteit, omarm de onzekerheid

Willem Brethouwer spreekt 8 februari 2019 op Het Kleinste Kennisfestival, ‘complexiteit-omarm de onzekerheid’. Werk jij in een situatie waarin je met meerdere partijen tot een resultaat moet komen? Kan daarbij niemand in zijn eentje de knoop doorhakken? Dan is dit de middag voor jou!

Het Kennisfestival wordt georganiseerd door het Helden van Zeist Roparun team en de opbrengst gaat naar het goede doel van de Roparun.

Er zijn nog plekken beschikbaar!

Praktische informatie

  • 8 februari 2019
  • 12.30 – 17.30 uur
  • Leusderend 36 te Leusden
  • Kosten deelname € 84,84 (het gehele bedrag komt ten goede aan het goede doel)

Je kunt je hier inschrijven en aanvullende informatie vind je hier.