Boekpresentatie: De Onweerstaanbaarheids-theorie

Boekpresentatie de OnweerstaanbaareidstheorieBegin mei kwam ‘De Onweerstaanbaarheidstheorie’ uit. Het nieuwste boek van Jan Heuvel. Op donderdag 27 juni presenteert Jan zijn boek bij SAMR. Tijdens deze presentatie spreekt ook Greo Belgers, director marketing international bij Triodos.

Schrijf je snel in voor deze boekpresentatie (formulier onderaan deze pagina). De eerste tien aanmeldingen krijgen het boek gratis. Ook is er tijdens het event de mogelijkheid om het boek aan te schaffen tegen een gereduceerd tarief van € 15,- (ipv 23,50).

Datum: donderdag 27 juni 2019
Tijd: 17.00 -19.00 (afsluiting met een borrel)
Locatie: SAMR Marktvinders, Leusderend 36, Leusden
Kosten: aan dit event zijn geen kosten verbonden


Over het boek

Nu alles een commodity wordt, zit er maar één ding op: vernieuwen en zo een onweerstaanbaar bedrijf worden. De Onweerstaanbaarheidstheorie geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden geconfronteerd: hoe kun je ontsnappen aan de commodity-valkuil? Het goede nieuws is: je kunt het zelf. Mensen zien maar een op de zeven merken als onmisbaar in hun leven. De rest is commodity. Hoe word en blijf je als bedrijf en als merk relevant in een situatie waarin concurrenten inzetten op de race to the bottom en waarin de wereld ook nog eens verandert met de snelheid van het geluid? Om hieruit te ontsnappen, moet je anders gaan denken. Innoveren dus. Innovatie wordt door velen gezien als het exclusieve domein van een elite van creatievelingen en technici. Een kostbare denkfout: je eigen potentieel is ongelofelijk sterk. Iedereen die empathisch kan denken en die het juiste kookboek heeft, kan komen tot baanbrekende businessconcepten. De Onweerstaanbaarheidstheorie is zowel een strategieboek als een inspiratieboek. Het maakt innovatiedenken inzichtelijk en laat concrete innovatiekansen zien. Primair geschreven voor dienstverlenende bedrijven, maar even relevant voor de producten- en de non-profitsector, en de overheid. Dit boek is bedoeld om gezonde business te creëren en de wereld een beetje beter te maken voor ons allemaal.

The Customer Forum

The Customer Forum

The Customer Forum is een exclusieve ‘invitation only’ conferentie met overnachting, voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan. Dit unieke event brengt heel klantvriendelijk Nederland bijeen in de ontspannen ambiance van SS Rotterdam in Rotterdam. Vertegenwoordigers van de klantgerichte organisaties kunnen kosteloos hun kennis en netwerk delen met vakgenoten. Het inspirerende programma is geheel ingestoken op customer experience. Tijdens de conferentie wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt.

Kijk voor meer informatie op www.thecustomerforum.nl.

Nima Marketing Day 2019

Nima Marketing Day 2019Net als in 2018, zijn wij ook dit jaar sponsor van de Nima Marketing Day. Op donderdag 20 juni is De Fabrique ‘the place to be’ voor iedere marketeer. Met maar liefst veertien thema’s in evenzoveel ‘tracks’ word je in een dag helemaal bijgespijkerd.

The Experience Track

SAMR is die dag de trotse sponsor van ‘The Experience Track’ (themazaal), waar vijf presentaties verzorgd worden. O.a. ‘The next step in Customer Experience is: aandacht voor mens en maatschappij‘.

Meld je aan voor dit event!

Wil jij er bij zijn, schrijf je snel in via de site van de Nima Marketing Day.

Het kleinste Kennisfestival: complexiteit, omarm de onzekerheid

Willem Brethouwer spreekt 8 februari 2019 op Het Kleinste Kennisfestival, ‘complexiteit-omarm de onzekerheid’. Werk jij in een situatie waarin je met meerdere partijen tot een resultaat moet komen? Kan daarbij niemand in zijn eentje de knoop doorhakken? Dan is dit de middag voor jou!

Het Kennisfestival wordt georganiseerd door het Helden van Zeist Roparun team en de opbrengst gaat naar het goede doel van de Roparun.

Er zijn nog plekken beschikbaar!

Praktische informatie

  • 8 februari 2019
  • 12.30 – 17.30 uur
  • Leusderend 36 te Leusden
  • Kosten deelname € 84,84 (het gehele bedrag komt ten goede aan het goede doel)

Je kunt je hier inschrijven en aanvullende informatie vind je hier.

 

PvKO Inspiratiesessie – The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

Uit elf jaar onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland blijkt: bedrijven die aandacht hebben voor mens én maatschappij hebben de toekomst. Een oprechte betrokkenheid met de klant in combinatie met sustainability zorgen voor een optimale customer experience. Deze thema’s staan centraal tijdens de PvKO sessie op woensdag 30 januari 2019.

Klik hier voor meer informatie en/of inschrijven.