Alumniborrel SAMR

Wie: oud-collega’s SmartAgent, MarketResponse e/o SAMR
Waar: Landgoed Leusderend
Tijd: vanaf  17.00 uur (later aanschuiven is geen probleem. Rond 18.15 uur wordt het eten geserveerd), rond 20.30 uur schenken we de laatste ronde.

Dit wil je meemaken!
Ben je erbij?

Laat het ons uiterlijk 16 september weten.
Geef ook eventuele dieetwensen tijdig aan ons door.

Nima Marketing Day 2018

Donderdag 21 juni vindt voor de tweede keer de Nima Marketing Day plaats. De Fabrique is die dag de set van maar liefst dertien thema’s en bijna zeventig presentaties over uiteenlopende onderwerpen. Kortom, deze dag mag je als marketeer niet missen.

Keynote speakers zijn bijvoorbeeld Micael Dahlen, ‘marketing rockstar professor’ van de universiteit van Stockholm en ‘Marketeer of the year 2018’ Vincent van den Boogert van ING Nederland.

The Data Track

SAMR is die dag de trotse sponsor van ‘The Data Track’ (themazaal), waar vijf presentaties verzorgd worden.
Onder andere ‘De recreant bestaat niet‘ over hoe we voor een aantal provincies op basis van BSR™ en data verschillende typen recreanten in kaart hebben gebracht, én hoe met ze te communiceren.

Meld je aan voor dit event!

Wil jij er bij zijn, schrijf je snel in via de site van de Nima Marketing Day.
Er zijn maximaal 1.600 kaarten beschikbaar en die vliegen als warme broodjes over de toonbank. Meld je dus snel aan!

CX = aandacht voor mens en maatschappij

CX kennis opdoen én iets bijdragen aan de maatschappij!

Dit event heeft al plaatsgevonden.
Lees hier het verslag van dit event

Onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland leert: de next step in customer experience is ‘aandacht voor mens en maatschappij’. Tijdens het SAMR Customer Experience event op 8 november 2018 hoor je alles over dit thema. Met inspirerende cases van bedrijven die hun Customer Experience succesvol combineren met aandacht voor mens en maatschappij. Je spijkert je kennis bij én doet iets voor de maatschappij. Een deel van de kostprijs van € 95,- doneren wij namelijk aan een goed doel.

Sprekers

Eric Leebeek
Commercieel directeur PLUS Retail (Klantvriendelijkste Supermarkt 2018)

Gerrit Piksen
Expert Customer Insights SAMR Marktvinders

Roel Welsing
Directeur Apenheul (voormalig ‘marketeer of the year’)

Yvette Stegeman
Teammanager Blije Klanten Centraal Beheer (Klantvriendelijkste Verzekeraar 2018)

Praktisch

Datum: 8 november 2018
Tijd: 17.30 uur ontvangst, 21.00 uur afsluiting met borrel
Locatie: SAMR, Leusderend 36 in Leusden
Kosten: € 95,- (inclusief donatie van € 25,- aan het Apenheul Natuurbehoudfonds en diner)


SAMR Toekomsttafel

Let op, bovenstaande datum is de eerstvolgende mogelijkheid voor de Toekomsttafel.
Meerdere data staan in het formulier hieronder.

Tijdens de SAMR Toekomsttafels bespreken we een aantal relevante thema’s met impact voor de toekomst. Hoe bereid je je daarop voor. Hoe krijg je de hele organisatie mee? We starten plenair. Aan de hand van visuele stimuli komt een constante stroom ideeën op gang. Ideeën die telkens geduid worden door Willem Brethouwer. Maar de avond kent ook vele één-op-één momenten. Persoonlijke inspiratie door de interactie met interessante tafelgenoten. Daardoor is de SAMR Toekomsttafel waardevol voor de deelnemers persoonlijk, én voor hun organisaties.

Dezelfde worsteling

Sinds eind 2016 organiseren we maandelijks een SAMR Toekomsttafel en kunnen we wel stellen dat de resultaten onze stoutste dromen hebben overtroffen. Het is een feest der herkenning. De wereld lijkt ingewikkeld, maar de vragen waar organisaties mee worstelen zijn behoorlijk hetzelfde. Bijvoorbeeld: hoe blijf ik relevant voor nieuwe doelgroepen, hoe bouw ik aan een nieuw business model, hoe voorkom ik de commodity trap en hoe integreer ik big data in mijn organisatie? Zo maar wat voorbeelden die in verschillende branches spelen en toch vergelijkbaar zijn.

Ook dit jaar organiseren we weer een aantal SAMR Toekomsttafels. Jij kan daarbij zijn. Er is een aantal spelregels:

  • Je bent ondernemer, bestuurder of senior manager van een commerciële, non-profit of overheidsorganisatie.
  • We houden de groepen pluriform, dus SAMR maakt de definitieve groepsindeling. Mocht jouw voorkeursdatum daardoor niet beschikbaar zijn, laten we het je zo spoedig mogelijk weten.

Enthousiast? Meld je aan.

Geef hieronder jouw voorkeursdatum aan. Tijd en locatie zijn altijd hetzelfde:
Tijd: 16.30 – 20.30 uur (inloop vanaf 16.15 uur)
Locatie: SAMR, Leusderend 36, Leusden

Na aanmelding ontvang je per e-mail een bevestiging van je deelname.


Hoe laat je je organisatie leren van direct feedback?

Je klanten geven je feedback, gevraagd en ongevraagd. Daar kun je wat mee! Maar hoe zorg je dat de organisatie maximaal leert van die feedback? Dat ze zich er wat van aantrekken, de informatie actief gebruiken, leren, coachen en verbeteren?


We zien dat klantfeedbackprogramma’s sterk wisselen in succes. Wat maakt het ene programma wel en het andere niet succesvol?

Rondom dit thema organiseren we op donderdag 4 oktober een interactieve inspiratiesessie. Breng je eigen ervaring in, leer van collega’s en ga met nieuwe ideeën naar huis!

Interactief programma

We ontvangen je graag vanaf 13.15 uur. Om 13.30 uur starten we het programma met een paar korte cases. Daarna is het vooral een interactief programma waarin je in kleine groepjes aan de slag gaat. Leer van elkaar en van onze experts.

Rond 17.00 uur sluiten we af met een borrel.

Voor wie?

Deze sessie is bedoeld voor (mede-)verantwoordelijken voor het klantfeedbackprogramma in middelgrote en grote organisaties, ongeacht met welk feedbackplatform je werkt.

Vol=vol!

Door het interactieve programma is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Schrijf je dus snel in!

Er zijn geen kosten aan dit event verbonden. Wel hanteren we een no-show tarief bij afmelding korter dan een week voorafgaand het event.