

Mark Zoon naar SAMR

Leusden, 6 februari 2017 – Brand specialist Mark Zoon – net als Goos Eilander afkomstig van Trendbox – maakt per direct de overstap naar bureau SAMR (SmartAgent MarketResponse). Naast Mark Zoon heeft SAMR zich versterkt met nog 3 nieuwe collega’s: Annemarijn Koedam, Pieter Bol en Nick de Boer.
Mark Zoon
Mark Zoon is ruim 30 jaar actief als research manager en gespecialiseerd branding. Een groot deel van zijn carrière was hij werkzaam bij Heineken. Na zijn Heineken-periode is hij overgegaan naar Trendbox, waar hij samen met Goos Eilander – die zich recent ook SAMR heeft verbonden – het BrandneXt™ groot maakte. Mark: “Ik kijk uit naar de samenwerking met SAMR, dat zich met dezelfde insteek met de groei van merken bezig houdt. Ik zie een prachtige synergie tussen BrandneXt™ en het BSR™-model van SAMR. Wat ons daarin verbindt is het inzicht in de fundamentele drijfveren van de consument.
Annemarijn Koedam
Annemarijn (24) komt over van GFK. Zij heeft Economics and Consumer studies gestudeerd aan de Universiteit van Wageningen en gaat bij SAMR aan de slag als research consultant.
Pieter Bol
Pieter (27) heeft in 2015 zijn Master Economic & Consumer Psychology afgerond aan de Universiteit van Leiden. Hij was werkzaam als research- en operations manager bij 37graden Celsius brand consultancy. Bij SAMR gaat hij zich volledig richten op onderzoeksdata.
Nick de Boer
Nick (25) is na zijn studie Business IT & Management aan de Hogeschool van Amsterdam gestart als functioneel beheerder CRM bij ABN AMRO. Hij versterkt het team van SAMR Data Creatives.